Bugün bununla ilgili post okudum instagramda. Hakiki zeytinyağı sürüp bir saat bekletiliyor ve banyo yaptırılıyormuş. Saç için yazmışlardı ama aynı yöntem olur. Hatta şey denmişti sürdükten sonra tarakla saçı geriye doğru tarayın. Siz de kaşını tarayın sürdükten sonra.