Mavi34 Nazlii__ benim ozeldeki doktorum gebelik boyunca kullandırıyor devlette 13. Haftada biraktiriyorlar
Gmz35y Nazlii__ benim doktor 2.ay sonrasında bıraktırdı .. neden vücut fazladan alsın ki dedi.. zaten yediğin herşeyde folik asit var dedi özellikle sebze grubunda yeşillikte varmış.. ben çok içmedim
EsraBu Nazlii__ benimde daha kutum yarıydı doktorum bırak dedi 3 aydan sonra bende fazlası belki zarar olur diye bıraktım
Nazlii__ Mavi34 bende özele gidiyorum. Daha 1 aylık ilacım var kullanmaya devam etmek istiyorum bir sıkıntı olur mu diye sormak istedim
Yinehamileyim Mavi34 İç bence dememelisiniz, fazla folik asit alımını otizme sebep acıyor diyorlar; doktoru karar verse daha iyi
Aslylmz Benimde elimde vardı kontrole gittiğimde doktor decavit yazdı ama bitene kadar folik asiti kullan sonra decavite devam et dedi ilacımı bitirdim yani devam edebilirsin
Nazlii__ Aslylmz bende gidice sorayım 60 lı olarak verildi 27-28 günlük daha ilacım var Birde pahalı bir ürün kenarda kullanmadan kalsın istemedim
Nazlii__ Gmz35y ben hamilelik öncesi başladım 3. Aya giricem devam ediyorum elimde ki ilaç bitince devam etmesem de olur ama neredeyse bir aylık daha ilaç var yazık olsun istemiyorum ucuz bir ürün değildi çünkü
adasmomgiz Ben 22+5’teyim ve hala folik asit kullanıyorum. Doktoruma 12.haftadan sonra bırakıyımmı diye sormuştum ama bırakma kullanmaya devam et bir zararı yok dediği için kullanmaya devam ediyorum.
Nazlii__ EsraBu kullanmaya devam edenler varmış Bana yazarken 60 lı olarak yazılmış pahalı bir ürün olunca yazıkta olsun istemiyorum açıkcası gidice doktoruma soracağım
ilydsrn Nazlii__ canım sağlıkla kucağına alırsın inşallah Benim doktorum 16. Haftaya kadar folik asit kullandırdı daha sonra folik asiti bırakıp vitamin kullanmaya başladım
Nazlii__ ilydsrn çok teşekkür ederim hepimiz sağlıkla alırız inş ❤️ Bende soracağım sıkıntı yoksa enazından ilaç bitene kadar devam ederim
Deryaiso Nazlii__ 12. Haftada bıraktırdı doktorum gerekirse kalsın dedi inofolic combi kullanıyordum bende ondan sonra pregnocare verdi onu kullanıyorum
mekutlu12 Benim de 13. Haftada daha kutunun yarısı duruyodu sorduğumda devam et dedi bitene kadar kullandım bi sakıncası yok diye biliyorum