Ya kızlar 33+2deyim. cumartesi günü kontrolden çıktım hiçbir şey yoktu eve giderken ayaklarımda çok ağrı başladı akşama doğru vücudum iyice ağrımaya başladı ayak parmaklarından tut sırtıma kadar ama etlerim acıyor ve çok uykuluyum dünden beri sürekli uyuyorum terliyorumda usutmusun diyorlar bana ama karnim da tuaf sancı oluşuyor karnımın içi de açıyor yalancı sancı olabilir mi. nolmus olabilir yada normal mi bu durumlar var mı bu tarz sıkıntı yaşayan 🥺🥺