Sigara içen arkadaşım kullanmak yada bırakınken ki etki nasıl bişey bilmiyorum..o yüzden herhangi bir şekilde on yargıda bulunmucam fakat tek beden olarak kendin olsaydın..şuan karnında tek bir ilaç alırken bile milyon kez düşündüğümüz,yediğimizde ictigimizle herseyimizle bize bağlı olan mahsum can’lar taşıyoruz her birimiz…Ben ultrasonda poposu dönük görsem üzülüyorum neden yüzünü bana donmesi diye:)bence kendi canınızdan kanınızdan olan herşeyi ile size emanet bir cana zarar vericek şeyi nasıl alayım düşüncesi bile tek başına yeterli olmalı…çocuğunuzu saglikla dünyaya getirim bu da bir nevi vicdan bence…sonrasında istediğiniz kadar için yine…