Arkadaşlar iyi geceler. 30+6 haftalık hamileyim. Yaklaşık 2 saat önce lavaboya gittiğimde peçetede beyaz ama hafif pembe lekelenmeler gördüm. Biraz önce kontrol ettiğimde akıntının devam ettiğini fark ettim. Bu zamana kadar böyle bir şeyi hiç yaşamadım. Neden olmuş olabilir bilgisi olan var mıdır? Teşekkür ederim.