Glsr_AKDNZ Kizllar 32+5 haftaligiz. 2 gundur hapsuruk burun akintisi bol bol terleme sicak basmasi yasiyorum.. henüz dr. Gitmedim ama sanirim gitmeden geçmeyecek. Gitsem bi ilac vs. Verebilecek mi? Kafamda deli sorular. Var mi atlatan? Neler yaptiniz da gecti?
SemraErkann Glsr_AKDNZ limon kaynatıp içebilirsin. Ama c Vitamini fazla olduğundan fazla içme günlük olarak 2 Fincan. İçebilirsin canım ben öyle atlattım ve b ol bol su icerek
MehmetZehraKarakurt Glsr_AKDNZ bende de aynı durum oldu ve aferin plus verdi doktorum iki güne toparladım bi gidin yada arayın doktorunuzu
Glsr_AKDNZ MehmetZehraKarakurt aynen sanirim gitmeden olmayacak. Pzts ilk is dr olacak böyle giderse.
Glsr_AKDNZ MehmetZehraKarakurt siz kbb doktoruna mi cikmistiniz yoksa kadin dogum mu? Hangisi vermisti ilaci?
Onetreehill Çok gecmiş olsun. Bende 37+2 haftalığım ve 2 gündür çok fenayım. Herşeyi deniyorum sarımsaklı yoğurt, ıhlamur, bol sıvı, kivi, bal muz puresi... Ve tabiki istihirat gerekiyor... dün akşamda burun tıkanıklığım için buğuseptil yaptım. Kbb ye gittim o da boğaz gargarası, iliadin burun spreyi ve minoset verdi.. bol su içiyorum biraz biraz düzelicek gibiyim ama bu şekilde doğurmaktan korkuyorum:(