Folik asit bebek için çok önemli hamilelik öncesi dahi kullanılması öneriliyo..Arada ilaçları unuttuğumuz da olabiliyo aman diyim yinede aldatmayı…ben hamilelik öncesi 3 ay hamile kaldığımda ise 12.haftama kadar düzenli kullandım…o bitti şimdi sıra vitaminde o da her gün alınıyo bir süre sonra AA bugun bişey alıcaktıma alısyo beyin çünkü sürekli olan bir durum….:)