Bencedeoyle Perşembe günü devlette doğumum var ama çok korkuyorum var mı korkumu geçirebilecek bi kaç cümleniz .😞(sezeryan)
Nnefri999 Bencedeoyle canım sezeryanda korkacak bişey yok ki 😅😅😅Yatıyosun bide bakıyorsun bebişin göğsünde🤷🏻♀️Normal doğum yapanlar ne yapsın?😁
UmutsuzPolyanna Bencedeoyle canım bebek içeri yerleşip büyürken bi sıkıntı yok doğururken neden olsun düşün mis gibi pammık bir şeye önce Allah sonra sen nefes veriyorsun ne kadan tatlı demi 😍😍
Htcnaz Bencedeoyle benimde ilk gebeliğim özelde ve sezeryanla dünyaya gelmişti simdiki hamilelğimde mecbur sezeryan olcak ve devletde nasıl olcak bilmiyorum o korku bendede var siz tecrübenizi burda cvp olarak müsait olduğunuzda yazabilirmisiniz çünkü siz benden önce yapcaksınız
Busra333 Bencedeoyle canım bu platformda en korkan psikolojisi bozulanlardan biri benimdir belki de panik atak olan korkudan 😁 suan kızım 1 aylık olacak insallah ve sezeryan ile oldu çok şükür sezeryan korkulacak psikolojisi bozulacak bişey değilmiş boşa kendimi yıpratmışım resmen dedim cnm
Meryeminannesi1- Zaten doğum esnasında birşey hissetmeyeceksin o kısmına odaklan sonrasını düşünme ağrı kesicilerle falan toparlarsın bebeğini kucağına alacağın anı düşün inşallah sağlıkla gelir
Bencedeoyle Meryeminannesi1- inşallah teşekkür ederim ama masada bebeği alırken sallnması ve sonda korkutuyor beni
UmutsuzPolyanna Nnefri999 öylede böylede farklı çeşitlerde acı ve sıkıntıları var 2 doğumunda lütfen insanları kategorize etmeyelim arkadaşım 🤣
Bencedeoyle Nnefri999 biliyorum ama işte korkuyor insan yine de kızıma doğumumda sonda takmamışlardı bunda takarlarmı bilmiyorum o korkutuyor beni
Bencedeoyle UmutsuzPolyanna umarım söylediğiniz gibi olur kızımı özelde yaptım sıkıntı yaşamadım bunu devlette yapacağım için belki de endişem
Htcnaz Bencedeoyle allah razı olsun rabbim su mübarek gecede emin olun güzel gecicek benimde işte doğumum yaklastı ve devletde sezeryan olucağım için korkularım var nasıl olacak korkusu birde o hastaneden ben memnunum burda post açmıştım kimiside memnun kalmamış siz nerde yapcaksınız istanbuldamı