caglanurr benimde rahim ici polip var gebelik dusunmeden doktora gidip muayene olmustum bir sikinti yok demisti. Hamile kaldim kalp atisini 9 haftaya kadar duyamadik ve 9. Haftada kurtaj oldum. Sonrasinda iki adet gorup gittigimde doktorum polip oldugunu bu yuzden dustugunu soyledi alinmasi gerektigini soyledi. Istanbulda yasiyorum burada herkesi ticare doktuklerini dusunup kendi memleketime gittim orada guvendigim bir doktora muayene oldum oda 4 mm oldugunu ve bir tane oldugu icin alinmasi gerekmedigini 6 ay denememi olmazsa alirim demisti bende diger ay hamile kaldim suan polip falan gozukmuyor sukur bir sikintida yaratmadi ama saglikli bir sekilde hamileligim ilerliyor. Sanirim poliplerin yeri ve buyuklugu onemli bazilari tupleri tikadigi icin hamileligi engelliyor bazilarinda dusuk ile sonuclaniyor. Sizinkisi ne kadar buyuklukte acaba? Bu arada benimkisi vajinal ultrason ile gozuktu rahim filmi falan istemedi bence cektirmeyin ultrasonda gozuktugu icin boyutunu biliyorsaniz baska bir doktoea gidin