Henüz 27 buçuk haftalıgım. Kaç gündür hareketleri aşırı aşagıda hissediyorum. Neredeyse vajinaya yakın. Ya korkup internetten araştırdım kanala girmesi erken doğum vs oa
obilir yazıyor. Ve akıntımda kaç gündür çok fazla artış var. Sık idrara çıkma vs. Bikaç belirti tutuyor endişe ettim. Bilgisi olan var mı 🤧