Miniklimonum mavi_kus ooo daha ne kuzum git mis gibi çokta acımaz ince tüyler pırıl pırıl olur ya bu arada bir arkadaşım 2 sene gitti hamilelikten sonra tekrar eskiye döndü aynı şekil çıkıyor kıllarım dedi şaşırdım böyle bir durum var mı ben 25yasındsyım yeni evlendim genitale lazere gitmedim ama gebelikten sonra ilk işim o olcak bana dedi boşuna gitme 2.çocukta geri aynı şekil çıkar
Amigurumistanne mavi_kus pozitif düşünün kendinizde bile ilk dogumla ikinci doğum arasında dünya fark oluyor öyle sartlandirmayin bende hep öyle düşünürdüm ilk dogumumda hatta doğumu başlatmak için son zamanlar yapmadığım kalmadı ama olmadığı günü doldu sezeryan oldum o yüzden nasipten öte yol yok
muges44 Uf bende geçen hafta gittim 34.haftamdı, zordu vallahi rahat hareket edemedim hiç. Birde hamilelikte hızlı çıkmaya başladı. 38de filan gitsem can çekişirim herhalde benimde kafam bu konuda karışık😂
Ayse32 mavi_kus 34 te gittim canım ben doğuma kadar 2 defa daha gelirsin dedi muhtemelen 3 er hafta arayla gideceğim tekrar çıkmasa bile
Ayse32 mavi_kus oda var işte nerden bakarsan risk 😁 39 u filan görürsek de tek tek çıkmış olacak tek ağda olursa mecbur iki gideceğim ben 😂😂