Parla 2 sene var canım normal doğum istiyorum dedim ilk başta . İlki neden sezaryen oldu diye sordu makat gelişti mecburi oldum dedim . Sonra genelde ikimci de makat olır dedi ama daha çok erken demişti o zamanlar 15/20 haftalıktım . Riskleri var tabi ama o gün gelsin bakarız dedi yani kestirip atmadı olmaz demedi tamamen bebeğin durumuna bağlı yani sancı açılma olmalı bebeğin kendiliğinden gelmesi lazım suni sancı vs veremiyorlar müdahale edemiyorlar . Öyle olırsa deneriz bakalım şimdi 36 olduk cuma kontrol var bebek su an baş aşağı çok şükür 🙏 inşallah normal olur çünkü evde de bir çocuğum olacak ona da bakmak zorundayım sezaryenim güzeldi sıkıntı yaşamadım ama normal olsa daha iyi toparlarım diye düşünüyorum herşeyin hayırlısı inşallah