Ser_ bana da aynısı dendi yok genetik olabilir yok kromozon olabilir genetik durum o kadar çok var ki benim ailemin hepsi kalp hastası illa bende de mi var ve ya kromozon teşhisi koyması için ensesi, burnu, kafa yapısı hepsinde problem olması gerekiyor kuzum.. hatta daha da yetinmeyip karnından sıvı alalım derdi çıkartıyorlar daha doğmayan bebekle bu kadar oynanır mı ha benim bir tandıgım başka bir problemden dolayı down dediler karnından sıvı aldılar yurt dışına gitti en net orda çıkar dedikleri sıvı da (dünya para verdi) down çıktı testte ama bebek doğdu sapasağlam? Doktorlar kendini riske atmıyo en ufak şeyi pat diye söylüyor ki ilerde vay niye demedin olmasın diye ve herşey para tuzagı hepsi birbirine paslıyor