Beyzaltnbs Denizyildizii merhaba ben de 37+1 im bende 2 gün sonra sanırım sezeryan olucam hep normal doğum için hazırlamıştım kendimi ama bebeğin suyu azmış size ciğer geliştirici vurdular mı
Beyzaltnbs MerveAkkk bende 37+1 im iki gün sonra su azlığından dolayı sezeryana alınabilirim size ne dedi doktorunuz
glbyzksr Gul9227 37+1 benim hesabım ultrasona göre de 37+6 çıktım az önce. Doğum tarihimizi öne çekti doktor Çarşamba kavusuyoruz inşallah 😍
Ezgihakan @Gul9227 şuan 37+6 yarın tam 38 heyecanım artıyor normal beklıyoruz sıkıntı olmazsa inşAllah
lentil MerveAkkk belki sennki olması gerekenden de mi az acaba. Hep izlediğim videolarda da öyle diyorda artık azalmaya başlayacakmş