33+1
Zaten aşırı sık lavaboya çıkıyorum yarım saat önce çıktığımda peçete bişey görür gibi oldum ama çok hafifti sallamadım attım en son çıktığımda peçete kanama gördüm ama böyle çok aşırı değil
Tel tel şeklinde çok hafif kanama bişey olmasından korkuyorum aynı durumu yaşayanlar varmı ilk gebeliğim tesadüf yarın zaten doktor kontrolüm var ama doktorumu şuan aramama gerek var mı sadece çişimi yaptığım anda peçeteye gelen bir kanama