Kubratalo4965- Denizyildizii Allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşallah, darısı bizlerin başına artık
Kubratalo4965- duyguu28 umarım bizim de öyle olur, normal deyince bile ürperiyorum valla, sezeryan olmak istiyorum kesinlikle
HavvaAtasoy duyguu28 Öncelikle gözünüz aydın sağlıkla güzelliklerle büyüsün bebişiniz darısı tüm hamişlerin başına kaçıncı haftada sezeyan oldunuz bide bebeği siz ayılmadan önce eşinize göstermişlermi yoksa sizi odaya alınıncamı getirdiler
duyguu28 HavvaAtasoy tam 39. Haftada sezeryan oldum evet ben uyurken kapıya çıkarıp herkese göstermişler
belis_4 Kubratalo4965- devlette olmuyo. Özelde isteğe göre oluyo spikal olun olursanız aşırı rahat birşey😍
Lavinkumsal Kubratalo4965- cnm eğer özel hastane de doğum yaparsan isteğe göre yapıyorlar ama devlette yapmıyorlar 😕
Kubratalo4965- Lavinkumsal evet sanırım öyle, ama zaten devlette doğum çok kötü bilmiyorum yani olan akrabalarım çevrem memnun değil, herkesin hakkında hayırlısı olsun inşallah 🙂
Merv066 duyguu28 Allah analı babalı büyütsün inşallah doğumdan sonra bebeğinize mama vermişler mı acaba yoksa direk siz mi emzirdinz 😊
duyguu28 Merv066 ya sorma onlar mama vermedi emmeye zorladı ama çocuk o gece o ağladı doymadı en son zorla istedik göğüslerimin de yarası çabası şimdi düzeldi ama çok şükür
belis_4 Kubratalo4965- inşallah yaşarsın sağ salim hayırlısıyla 🤲😍😊 benimde ikinci Aralık’ta olacak inşallah yine aynı olur dokrumda aynı bakalım süreç ne olacak 😊
Cemre15 duyguu28 Allah bağışlasın canım gözün aydın darısı bize inşallah bizlerede dua et ☺️ bende genel den çok korkuyorum ya o ilk ayilma aşamasında 😂
duyguu28 Cemre15 korkma geçiyor bende korkmuştum yarım saat ağrı çektim ağrı kesiciyle falan azaldı zaten rabbim sağlıcakla kurtarsın inşallah 🤲