Gstm maşallah 41 hafta iyi taşımışsınız. Ben 38 haftam giriyorum 2 gün sonra sezeryan la doğum yapacağım. Eşime bugün 41 e kadar bekleyenlerin Allah yardımcı olsun dedim ben şu haftalarda artık çok zorlamaya başladım. Umarım en kısa sürede sağlıkla kucağınıza alırsınız. Suguat öneriliyor, hurma ve merdiven in çık ❣️😊