Olası regli tarihi 16 Eylüldü test yaptım dikkatli bakınca anlaşılacak kadar silik çizgi şeklinde çıktı gün içindede hafif lekelenmem oldu peçeteyle anca anlaşılır derecede bugün tekrar test yaptım yine silik çizgi vardı ama kanamam sanki regli başlangıcı gibi artmaya başladı pempe kırmızı arası 😔 teste silik çizgi çıkıp adet başlaması neden olabilir yardımcı olur musunuz 😔 2 senelik evliyim 6 ay önce 9 haftalık kalbi durdu kürtaj oldum hâlâ bi gebelik elde edemedim tavsiyeleriniz nelerdir