Annebaba23 Kızlar kabızlık için kullandığınız iyi gelen besinler neler? Karnıma ağrılar geliyor Demir ilacı nedeniyle sanırım.
Dilannn47 Annebaba23 evet o ilaçtan dolayıdır kayısı suyu iç veya 1 yemek kaşığı zeytinyağı birkaç damla limon damlat iç
Ozlem2206 Annebaba23 zeytinyağı iç canım direk içemiyosan çorbana yemeğine bi kaşık karıştırıp ye sabaha rahatlarsın inşallah
Seher38 Ben meyve tüketiyorum.Bana en iyi gelen şey meyve ve yemedigim zaman çok kabızlık sorunu yaşıyorum. Bütün hamilelere tavsiyem mutlaka gün içinde ara öğün olarak meyve tüketmeyi ihmal etmeyin.