Esrakurtoglu96 Merve2697 hayır canım bastirilmiyor, ıkınma konusunda biraz evet nefesimizi iyi tutmamız lazım, ben 3. İkinmada doğurdum ilk gebeliğim
Merve2697 Esrakurtoglu96 yakınlarda doğum yapan 2 arkadaşım var ikisinefe bastırmışlar birinde doğum sonrası şikayet olmamış ama diğerinde bastırmadan dolayı göğüs kafesi ağrısı olmuş ?
Merve2697 35lavanta çok teşekkür ederim güzel dileklerin için ♥️ İnşallah hayırlı doğumlar versin rabbim bekleyen herkese hepimize