_sena_ Dogum yaptım kızlar 3 aylık bebeğim var kırkım dan sonra 2 kere adet gördüm ama şuan olamıyordum hamilelik olur mu yoksa bir iki kere olup olmama ihtimali olabilir mi acaba
yerimseniben34 Bende de düzensizlik olmuştu 6ay adet görmedim sonrasında bazı aylar oldu bazı aylar hiç olmadı korkudan çok gebelik testi yapmışımdır :)