Guzelseyler günlerimiz aynı, bebeğimin kafası 41 haftalık görünüyo, ilk doğumum da normaldi onun da kafası büyüktü ama çok çok zorlanmıştım. O yüzden daha fazla beklemeyelim dedik sabah 5te suni sancıyla doğumu başlatıcaz 🥲 inşallah güzel şeyler yazan olur suni sancıyla ilgili 😒