BuFi2012 Birglbiray evet ya benim karnımda taş gibi. Bu yalancı sancı dedikleri süre olarak sıklaşınca normal sancı sayılıyo dimi canım
Birglbiray BuFi2012 evet canım düzenli olarak belli aralıklarla girmeye ve o aralıklar sıklaşmaya başlıyor o zaman doğum sancısı tabi bu bizim yaşadığımız yalancı sancıdan daha ağrılı bir süreç başlıyor
BuFi2012 ZeykemKaya bendeilk defa bukadar yoğun hissettim... 2 gündür de sırtım ağrıyodu. Bugun birazda ishal gibi bişi oldum afedersin...
BuFi2012 Sumeyrakaraca46 kaçıncı haftadasın. Bilmiyorum bende canım pazartesi kontrolüm var söylicem doktoruma. Bel ağrım özellikle geçmedi kasılmamda var çok
Sumeyrakaraca46 BuFi2012 36+3 oldm afedersn ama bende ishalden korktm yoktu boyle bisey 2 3 gundur ust ustte oldugu icin
BuFi2012 Sumeyrakaraca46 ishalde doğum belirtisi diyolar ama sen nezaman gideceksin doktoruna. Bendede geceden beri var
Sumeyrakaraca46 BuFi2012 bende persembe gunu gidecegm Rabbim saglikli sihhatli sorunsuz bi sekilde kucagmiza Almayi nasip eder insallah canm