Merveonay Asyaaa35 zorunlu değil ama önemli canım o yaptır bence bende yaptırdım şükür sorun çıkmadı ama çıkadabilir di
Ahlahanim Asyaaa35 benim bebeğimin suyu fazlaydı o sebeple gaptırdım bence yaptırılmalı çünkü hiç belli olmuyor gebelik şekeri
Asyaveannesi36 Asyaaa35 zorunlu değil ama aile de diyabet hastası varsa yaşınız 35 yaş üstüyse ve aşırı kilolunuz varsa yapılması önemli diye biliyorum ben yaptırdım annem ve tarafında şeker hastalığı genetik olduğu İçin içim rahat etsin diye ☺️
Papatya27 Asyaaa35 canım valla benim ikinci hamileligimde doktorum yaptirmadi gerek yok demişti bundada yaptirmaz galiba
Asyaaa35 Asyaveannesi36 21 yasındayım ilk hamileliğim ve ailede kimsede şeker hastası yok bide o glikozu içmek zararlı diye duymuştum ve cok bulantım kusmam var içince çıkarırım diye yaptırmak istemiyorum
Ygzalp_16 Özele gidiyorum ama şeker yüklemesini sağlık ocağında yaptırdım 1 saat de bitti isim ücretsiz….