Mom027262 Gebeliğin aslında başındayım 5 hafta.Göğüslerim şişti ve çok hassas .Gece yatarken zorlanıyorum.Nasıl sütyen takacağımı şaşırdım.Sürekli değiştiriyorum.Yaşayan var mı?
Ayku6138 Mom027262 Çok normal ben acısından ağlıyordum 😔😔 Tavsiyem yarım atlet takk evde falan ben dışarı çıkarken sutyen takıyordum eve gelince ağlayarak çıkartıyordum 😔 Allahım hafifletsin 🤲
Mom027262 Belirlenmedi Bende evde sütyen takmayan biriydim taki bu zamana kadar.Sporcu sütyeni ve ince dantel demirsiz yani desteksiz sütyen takıyorum yatarken bile .Yani bu hep böyle mi devam edecek yoksa geçici mi olacak tecrübelilerden faydalansak iyi olacak☺️
Mom027262 Ayku6138 Ay inşallah.Ben evde takmayan insan ,yatarken bile takar oldum.Bu seferde sütyenden uyuyamıyorum.Takmıyorum acıdan sağa sola dönemiyorum 🤕
Belirlenmedi Mom027262 geçiyormuş canım bi zaman sonra yavrularımız sağlıklı olsunlarda herşeye katlanırız ❤️😘