Hayırlı kandiller güzel hamişler ve annişler 🌹 uygulama da yaptığım anket sonucunda elektrikli göğüs pompası almaya karar verdim. Sizce hangi markaninkini almalıyım? Tecrübelerinizi paylaşır mısınız ? Şu markadan aldim hic memnun kalmadim şu markayi alma dediğiniz oldu mu? Rastgele bi marka alıp memnun kalmayip eve atmak istemiyorum. Sonucta cok ta ucuz değiller tek maaşla geciniyoruz ben çalışmaya baslamadim hala. Fikirlerinizi paylaşırsanız çok memnun olurum benim gibi hala göğüs pompasi almamis hamişlere de fikir olur 😊 gündüz ayni postu açtim bir kisi bile yorum yapmadı 🥲