Akduman41 özelde normal Doğum içim ısrar etmiyorlar 😀 ama erkenden tarih veriyorlar sezeryan için ben sormuştum gün vermedi ama 38 haftalıkken yapıcaz demişti . Geçen haftada gün verdi Cuma’ya sezeryan olucam. Ama öncekinden dolayı devlette sezeryan yapıyor diye ben devlette yapıcam . Eğer normal olsa devlete gitmezdim . Çünkü iyice sürünene kadar sezeryana almıyorlar 🤷♀️ Önceki sezeryan olunca direk sezeryan yapıyorlar. Onyüzden özele para vermek istemedim . Muayenelerde gittim sadece🤔