Sumeyyyyeee canım daha yemi doğmuş,bazen ikinizin aynı anda bile guruldayabilir şaşırma. Bağırsakları henüz gelişim aşamasında olduğu için çok normal. Gazı olabilir ondan olabilir. Ama huzursuz değilse gazı yoktur. Her bebekte olacak diye bişey yok sonuç olarak. Mesela ben oğlumun ilk başlarda gazını çıkartıyodum sonradan emerken kendi gazını çıkartmaya başladı.hiç ellemedim. Huzursuzluğu yoktu ama. Huzursuzluk varsa gazını çıkartmasına yardımcı olman gerekir. Gazlı bir bebek değildi oğlum. O konuda rahattım ama yaklaşık 20/25 gün bu karın guruldamasını yaşadık. Sadece emerken oluyordu