Merhabalar benimde 29.haftadan beri erken doğum riskim var şu an 33.haftadayim hem adalat kullanıyorum hemde her hafta pruloton iğne vuruluyorum,beni rahatsız eden ağrı ve sancım olduğunda ve uzun sürdüğünde direkt doktoruma gidiyorum nst ye bağlıyor ve ultrasondan bebeğin duruşuna bakıyor kafası daha fazla aşağıya inmiş mi bir açılma söz konusu mu diye, sizde geçmiyorsa ve şiddetli bi ağrı ve sancı hissediyorsanız bi gidin isterseniz veya arayıp sorun en azından