zeynnn5441 Momtheangel Benimde öyleydi 1 hafta bekledim ondan sorna gittim gidince keseyi görmek için 😊
BabyUygurMother-s Sat 3 Eylül, 13 ekimde beta değerim 654 tü kese yoktu. Merak ediyorum şimdi ne durumdayız diye ama daha uygun bir doktor bulamadık 🤦🏻♀️🥲
Momtheangel BabyUygurMother-s yaa hayırlı olsun ☺️ bende zor doktor buldum kendime değerim yükselince gidicem ☺️
Emine003 Momtheangel canım bende son adet 13 Eylül 5+0 normalde ama demin doktordan geldim ultrasonda 5+5 çıktı 🥰
Momtheangel Emine003 oh ne güzel 🥰 bnm değerim düşük o yüzden yğkselene kadar kan vercem haftaya gidicem ☺️
Emine003 Momtheangel inşallah senin ki de çok güzel yükselir canım Rabbim hayırlı evlat sağlıklı evlat versin inşallah canım 🤲🥰