DeryAzaD İlk defa başıma geldi çok kötü çarpıntı başladı normal midir 30+2 haftaligim başına gelen oldu mu ?
Tugba86 DeryAzaD Benim de 32.haftadan sonra başladı,özellikle yemek yedikten sonra oluyordu.Ben doktoruma sordum.Yemekten en az yarım saat önce hafif atıştır,bir anda yemeğe yüklenince tansiyonun yükseliyor dedi.
Fulyaaa1 DeryAzaD kardiyolojiye gittim gerçi hiç bir sorun yok hamilelikten denildi ve ilerleyen haftalarda arttığını söyledi doktor sırt üstü yatmamamı çay kahve tüketmemi istedi gerçekten de yatınca daha cok oluyor.