Buketsahin SayeMom teşekkür ederim çok karma cevaplar olunca insan emin olamıyor da doktor da kesin bir şey söylemedi merak ediyorum açıkçası 👀
Buketsahin Melike3535 17+6 olduk şuan ama cinsiyeti saklayıp göstermiyor ya da kesin bir şey söylemiyorlar çok merak ediyorum ilk gebeliğim o yüzden sanırım 😊
Melike3535 Buketsahin ben pek anlamıyorum canım öyle tahmin ediyorum işte benim ki kız oda 16 da zar zor gösterdi vajinadan baktık öyle oda seninkiylede ugrassa biraz gorur ne istiyosan bilmiorum ama ben çok kız istedim oğlumda var ama 😊
Afynl_03 Bende nedense kese şekli yuvarlak olursa kız fasulye gibi ise erkrk derler bende ondan kıza benzettim
Buketsahin Mevaninannesiii bugün tahminde bulundu 19+3 üm %70 kız dedi hayırlısıyla gelsin inşallah 😍