Ozlemmirza kızlar 13 aydır emziren bi anne olarak size en büyük tavsiyem kafaya takmamak. Ben de sezeryan oldum ilk ay meme mama gittik çok üzülüyordum mama veriyorum diye, ama şimdi diyorum ne saçmalamışım bebeğim doyuyor mutlu daha ne isterim. Süt için de bol bol su iç ben malt içeçeği çok içtim fayda etti ve çemen otu tohumlu rezeneli çay içebilirsin kendin al aktardan karıştır