Merhaba arkadaşlar
Yarın 37+5 oluyorum. Doktor randevumuz var. Doktorum sezeryan olacağım İcin bebeğin durumuna bakıp ertesi günü doğum kararı almak istiyor. Kan pıhtılasması İcin iğne kullanıyorum bugün yapma dedi bıraktırdı endise ettim haliyle.
Erken değil mi sezeryan doğum için? Bebek iyiyse ertesi günü doğum yapmak istemesi İcin erken değil mi sizce?