27 haftalıkken oldum bende 1 ay kesilmedi sudan amip olmuştum . Serum tedavisi başlattı doktorum birde reflor diye bı ilaç verdi kullanınca toparladım çok şükür. Uzun tutmadan doktora gidin bence vücut susuz kalmamalı bebiste beslenemiyor bu durumlarda bilginiz olsun . Geçmiş olsun
hayatt11