Adetliyken çekildiğini ilk defa duydum . Ben özel bir görüntüleme merkezi nde çektirdim adetliyken aradım adet bittikten sonraki 3 gün içerisinde rabndevu vereceklerini söylediler 2. Günü gittim çektirdim . Anestezi almadım tek başıma gittim tek başıma döndüm çok ağrılı geçmedi.