brfnyildirim Kızlar kendi saç rengimin 2-3 tonu var boyatmak istiyorum bazı doktorlar 3 aydan sonra problem değil diyor boyatan sorun yaşayan varmı ? Kendi yapanlar hangi boyayı tercih ettiniz?
zeeynepp19 brfnyildirim ben kuaförde açma işlemi yaptırdım ama orda olmak bana iyi gelmedi kuaförde kötü hissettim kendimi eve geldim 3-4 gün sonrasında kendim boyadım bi sorun yaşamadım
Amigurumistanne brfnyildirim bende burda beklim bende boyatmak istiyorum ya bakır tonu falan olmaz miii ki 😀
rabiagucer03 brfnyildirim Ben doğuma bi iki hafta kala boyamayı düşünüyorum 🥰 dibi çabuk gelmesin 34+1 im 🥰
Asyaveannesi36 brfnyildirim organik boyayla boyayabilirsiniz diğer boyaların hepsinin içinde zararlı bir madde olduğu İçin kaçıncı ay olursa olsun önerilmiyor lohusalıkta bile ben düşünmüyorum boyatmayı
rabiagucer03 rabiagucer03 üstelik ilk bebeğimde de aynı şekilde bi hafta kala boyamıştım çok şükür bi problem yaşamadım boyaya alışmış kafam saçım dökülüyo saç diplerim ağrıyor
Gizemin-minnakI @“brfnyildirim” benim doktorum bebeğin 40 I çıkana kadar saç boyatma bitkisel diye bir şey yok dedi . Boyatmıyorum o yüzden .
Nnefri999 Boyadım.Birdaha boyamayı düşünüyorum😁Hiçbir problemle yaşamadık ikimizde gayet sağlamız.Önemli olan açık havada yapmanız 🙂
Zehrayenianne SayeMom hem de ombre 😱 düz boya olsa yine neyse de ombre oryal ile yapılıyor çamaşır suyu gibi çok sakıncalı bence yazık bebeğe
Babybella brfnyildirim Ben boyadım. BioMagic diye boya var organik hiç kokusuda yoktu. Memnun kaldım. Doktorumda boyayabilirsin demişti. Sadece hava alan bı yerde boya dedi
Alka brfnyildirim Benim doktorum doğal bitkisel boya diye bir şey yok dedi. Boyatma dedi kısaca ve genetik bende bı ton beyaz var . Ona rağmen boyamiyorum canım .
iremcannn1907 brfnyildirim 3. Aydan sonra bitkisel boya ile boyadım sorun yaşamadım canım, ayrıca kestirdim de saçımı. Bitkisel de koku olmadığı için hiç rahatsız etmedi
Zehrayenianne brfnyildirim valla benim saçım çingene sarısı oldu boyamaya boyamaya dibim geldi kap kara ama yine de boyatmadım 9 aylık olduk doğuma 25 var sonra boyatırım bebeğimi riske atamam
SayeMom Zehrayenianne canım ombrede diplere sürülmüyor hatırlatırım 😂 uçlara sarı atılacak diplerden kimyasal geçmeyecek vucuduma.
Zehrayenianne SayeMom ama çok ağır kokuyor ben kuaförde çalıştım senelerce aynı çamaşır suyu gibi ha tuvaleti çamaşır suyuyla yıkamışsın ha oryal kullanmışsın hemde uzun süren bir işlem onu solumak çok tehlikeli