Ayseela7 Bir iki gündür karnım da ağrı var.Ne ağrısı olduğunu anlayamıyorum.Gaz ağrısı gibi, regl sancısı gibi yalancı sancı olabilir mi? Yarım saate yakın sürüyor bes dk da bir geciyor tekrar giriyor sizde de oluyor mu
Nnefri999 Ayseela7 bendede oluyor ama gün boyu ½ kez 5/10 dk rahatdız ediyor sonra geçiyor. Bu gün bi sancı midememi girdi bağırsaklaramı nereyr ne oldu anlayamıyorum artık🤦🏻♀️ 31+6
Fehime16 Ayseela7 dün bir başladı hala ara ara sancimi gazmı dedgin gibi karnım mi, bagirsakmi midemi nerem ağrıyor ne oluyor anlayamıyorum da 33+2 eğer ki yalancı sancı buysa gerçek sancı🤦🤷
Didemmmmm Ayseela7 bende bir haftadır Şişkinlik gaz sancısı gibi karın ağrısı var . Ayağımı sıcak tutunca daha rahat oluyorum
Haticekara Fehime16 bende de 2 gündür sancı vardı dün acile gittim nöbetçi kadın doğuma nts çekildik sancı çıktı erken doğum belirtisi dedi ciğer geliştirici vurduk bu sabahta 2. Aşısını vurduk 33+2 yim şuan. Alttan vajinal muayene de yaptı açılma yoktu ama yumuşama var dedi normalde 1 gece yatış verecekti kendi doktoruma gitmeden yatış istemedim şuan evde dinleniyorum yürüdükçe yine sağ kasık bölgemde sancı oluyor o yüzden sürekli yatıyorum ne olur ne olmaz doktora muhakkak görünün
Fehime16 Ayseela7 evet özellikle bu saatlerde hem sinirleri bozuluyor insanın hemde panikte kalıyorsun en ufak bi ağrı oldumu vücudumu dinlemeye çalışıyorum 🤷
Ayseela7 Didemmmmm sıcak bastığı için acıkcası pek dikkat etmiyorum belki o yüzden daha fazla sancı oluyor
Didemmmmm Ayseela7 benimde sıcak bastığı oluyor ama ayağım sıcak olunca çok ağrım olmuyor onu farkettim
Fehime16 Haticekara ayy gercektenmii iki haftadır doktor ultrason da banada baş asagida diyordu şuan geçti biseyim yok gibi bakalım bu akşamda olursa hemen acile gidiyim ay çok geçmiş olsun sanada canım ya inşallah biraz hafiflerde doğum vaktin geldiğinde tek seferde kucağına bebisi alirsin🤲🏻 bide vajinamda sızlama oluyor kemik ağrısı gibi varmiydi öyle birşey bende bu arada 33+3deyim
Haticekara Fehime16 çok nadir oluyordu o bende bu arada sabah ne olur ne olmaz diye test yaptım pozitif çıktı belki ondan dolayı erken doğum belirtisi verdi sana da çok geçmiş olsun canım aman dikkat et herhangi birşeyde muhakkak görün doktora
Fehime16 Haticekara neyin testini yaptın ki canım pozitif çıktı orayı anlamadım. Akşam oluyor ya başladı yine hafiften sizilara ama bu sefer göğüs altımda var karnımın üst kısmında oluyor 🥺
Haticekara Fehime16 pcr testi canım benim, Ağrılarını kontrol et ona göre muhakkak acilden nöbetçi kadın doğuma görün muhakkak malum tehlikeli dönem ona göre erken doğum vs olursa ciğer geliştirici vururlar
Fehime16 Haticekara yani Corona pozitif çıktı ah kuzum yaa nasıl iyimisin peki doktorunla görüştunmu. 🥺 Bu çocuk benimle eğleniyor galiba 2saatir bekliyorum hiç ağrı vermiyir şimdide 🤦
Haticekara Fehime16 şuan grip gibi geçiyor bakalım diğer günler nasıl olacak umarım hep böyle geçer aynen görüştük takipteyiz bakalım herhangi bir sorunda müdahale yapılacak şuan sadece izlemedeyiz, aman bırak daha iyi ya sorun yaşatmasın da canım benim :)
Fehime16 Haticekara ay çok üzüldüm yavrum sana ya 🥺 aman hafif atlat hiç biseyiniz olmasin bol bol yat uyu yemek meyve su eksik etme inşallah bir iki güne hicbiseyin kalmaz sadece günlerini beklersin🤲🏻 bu aralıklarla giderse cumartesi günü kontrolüm var zaten nst de çıkar, sıklaşirsa artık acil yollarinda dolanırim 🤗
gurlerbebek Bende 33+0 karnımda agrı var ve alt vajinamın sağ tarafındaki kemik açıyor yürürken neden böyle acaba anlamadım erken doğum belirtisimiymiş