Bende bunu çok merak ediyorım. 32 haftada izni çıkabiliyorum 2 ay doğum öncesi 2 ay doğum sonrası. Ama işyerimin ödemesini bilmiyorum daha önce 40 gün raporlu oldum ameliyattan dolayı maasımı yatırdılar beni sgk ile uğraştırmadılar gene öylr olur 4 aylık maaaşım gene yatar diye düşündüm oda 13-14.000 arası olur sanırım ekstra sgk çalısan annelere ödeme yapmıyor sadece çalışmadığımız raporlu günleri alacağız artı 6 ayda ücretli izin kullanma hakkımoz var