KbraDemiretin Kızlar 15 haftalık hamileyim ve sol tarafımdan inanılmaz bir ağrıyla uykudan uyandım şimdi kanamam falan yok ama nefes alıp verişim bile batıyor gibi doktora gitmelimiyim? Normal mi ilk gebeliğim hiç bilgim yok
Glmgkcmm KbraDemiretin valla 13 haftaligim benimde oluyor kasik agrim dub dokyor normal dedi ama o kadar büyük agrysa için rahat etsin dye gdebilirsn kanama yoksa sknti yok bence
bbestw KbraDemiretin kasık agrısıysa idrar yolu enfeksiyonu olabilir bir gidip tahlil verin isterseniz..
emoselos KbraDemiretin selam canım bende 18 haftalığım bugün benimde oldu ve düşün bu saat ayaktayım gaz sıkışması oluyor genelde ama yine de bi git istersen çükür Bebiş hareketlerini aldığım için gitmedim ben
KbraDemiretin Kasıklarımda değil bu ağrı daha yukarda gaz sıkışması olur ya öyle gibi ama bilemedim ne yapsam
deletedmom6295 KbraDemiretin kasılma şeklindeyse ters yatmış olabilirsiniz. bende de fark etmeden ters yattığımda batma şeklinde ağrı oluyor.
Mavi1 KbraDemiretin ay o benim başıma geldi. gaz sıkışmasıdır o canım. kalbinin orası özellikle değil mi, tuvalete çıksan rahatlardın aslında
CANE KbraDemiretin bebek kendine yer ediniyordur ama yine de içinizi rahatlatmak için doktorunuz ile görüşmeniz daha iyi olacaktır:)