Edattt Haftadam saglik ocagina kan verdim kolestrolum 235 çıktı sınır 200. Trigliseridim 460 a çıkmış sınır 150. ben kan vermeden önceki gün 1.5 porsiyon kebap ve profiterol yemistim etkisi olmus mudur böyle bir durumla karşılaşan var mi acaba😔