Gokyuzum1 Kızlar selamlar, detaylıda doktora sormamız gereken ekstra soru var mı yoksa doktor herşeyi anlatıyor mu hazırlıklı gidelim de sonra şak diye kalmayalım😂
Deniz59 Gokyuzum1 ben devlette yaptırdım detaylıyı 20 dk falan baktı hiç konuşmadı bittiği zaman bebeğin gayet sağlıklı dedi bu kadar 😄
Asyaveannesi36 Gokyuzum1 ben özele gittiğim halde hiç susmadım onun unuttuğu şeyleri sordum hocam suyu yeteli mi plesantam aşağıdaydı yukarı çıkmış mı aklınıza gelen herşeyi sorun o söylüyor gerçi de benim 50 dk sürdü
Tugbaa2937 Gokyuzum1 Ben özele gittim. 1 saat surucegini En sonda bana bilgi verip bebeği gostericegini söyledi. 1 saat sonunda resmini videosunu gösterdi bilgilendirdi. Hepsini dosya yaptı resim ve video CD yaptı. 2 resmide a4 kağıdına çıkarıp verdi. Çok iyi biri İstanbul’da olanlara Üsküdar panoson görüntuleme merkezi tavsiye ederim
Gokyuzum1 Deniz59 😂😂zaten heyecanlanıyoruz oraya gidince birde hiç bişey demiyorlar odadan çıkınca ay şunu soracaktım bunu soracaktım bir sürü şey 😂
Deniz59 Gokyuzum1 detaylıda cinsiyet belli olur dediler tam net ben cinsiyet sormayı unutmuştum 😄 33. Haftada kesin öğrendim artık içim rahat
Gokyuzum1 Asyaveannesi36 aklıma gelenleri not alıyorum ama unuttuğum olmasın diye 😂 İnşallah güzel haberler alırız
Gokyuzum1 Tugbaa2937 maalesef İstanbul da değilim 😏 bakalım inşallah bizimle ilgilenen doktor çıkar karşımıza