Busra5734 Benim kilom normaldi , bebeğin kilosu normaldi, sıvı normaldi malesef buna rağmen gebelik şekerim çıktı. Diyetisyene gittim bir ay uyguladım ancak bebek kilo durumu geriledi. Şu anda diyetisyene bağlı kalmadan kendim diyet yapıyorum bebek daha güzel kilo alıyor . Sakin olun un , tuz , şekerden uzak durun normale dönüyor değer. Bol su için en az 3 litre .