Aysezey 29 haftalığım hanımlar akşamdan sonra karnım aşırı sertleşiyor. Taş kesiliyorm resmen. Çok huzursuz edici bişey .bunalıyorum ☹️ sizdede varmı bu .ne zaman geçecek .yoksa dahada mı ağırlaşacak 🥺
fyznrilter Aysezey bende 31 haftalığım cnm aynısı bu aralar bizdede oluyor bebek bir yere toplanıp kalıyor.
ogretmen_anneee Aysezey benim de 29 da başladı suan 30 bitmek üzere doktor kasılma onlar dedi normalmiş . Önemli olan 10 dakika da bir olmasıymış
Aysezey fyznrilter toplanıp kasılma gibi değilde böyle komple karnm taş gibi ve bebekte hiç harket yok. Yataga yatınca başlıyo tepinmeye 🤷🏻♀️
ogretmen_anneee Aysezey evet canım bende de oldu hala oluyor doktor normal dedi alışmamız lazımmış bu duruma
Guneyinannesi1 Aysezey evet bazen süresi de artıyor çok endiseleniyordum doktoruma sordum magnezyum verdi yoruldugunda dahada artıyor