elfa ne yazık ki muayene ücretini bilmiyorum. Detatlı ultrasona 400 verdim ama. Bu kadın doçent. Perinatoloji ve kadın doğum bölümleri başkanıymış. Bilmiyorum bana güven verdi açıkcası. Birde burada Mustafa baiaran diye bir doktor var yanlış biliyorsam muayenesi bile 500 lira o adamada herkes çok çok iyi diyor bana çok pahalı geldiği için gitmedim. Dokyorum detaylı için mustafa beyede gidebilirsin demişti