GamzeKrmn Sürekli tuvaletteyim ilk hamileliğim internette doğum habercisi olabilir demiş🤦♀️ Yalancı sancılarım var zaten ama hamilelikten önce de böyleydim anormal bir durum olabilir mi anlayamadım🙄
Kubra2721 GamzeKrmn sindirim sistemi son ay alt ust oluyor 🙈 dogumun baslamasi icin daha buyuk belirtiler lazim bundan endiselenmeyin benve
UmayGul GamzeKrmn dun ishalden gittim acile once dogumhaneyr gonderdiler nst muayene vs sonra tahlil yaptilar bagirsak enfeksiyonu dendi 34.haftayim
sennaaylmz GamzeKrmn bir ishal bir kabız. Bağırsaklarım can çekişiyor resmen. Bebeğin yaptığı baskıdan ve organların sıkıştığından yer değiştirdiginden normal deniliyor canim
GamzeKrmn UmayGul geçmiş olsun 🙏🏻 Ya ben hamile kalmadan öncede böyleydim ama şimdi bebiş olunca herşeyden pinpirikleniyorum çarşamba doktoruma söylerim bende 🙏🏻
mutlugebeee GamzeKrmn demir ilacı kullanıyorsanız ondan olabilir, haftamız aynı bende ishalim bi oluyor bi geçiyor bayadır
GamzeKrmn mutlugebeee evet kan ve demir ilacına devam ediyordum ama şu sıra içmiyorum ishal sebebi ile benimde bir kabız bir ishaldi tamamen ishale dönünce biraz pinpiriklendim 🙄🙄
UmayGul GamzeKrmn tesekkur ederim sanada gecmis olsun 🙏 bu arada ayva yapragi cayi ishali tek seferde kesiyor cay bardagiyla ictim doktorun verdigi antibiyotige gerek kalmadi aklinda olsun🤭
mutlugebeee GamzeKrmn aşırı derecede değilse bir sorun olucağını sanmıyorum sıvı alımını arttırmanız yeterli, demir ilacını aksatmadan içmenizde özellike bizim haftalarımızda çok önemli
UmutsuzPolyanna GamzeKrmn bende ilk gebeliğimde o haftalarda devamlı ishal yüzünden serum takılıyordum balon gibi olmuştum temelli inşallah bu sefer olmaz