DnzDrn cnm ben 4. Aya gelene kadar doğru düzgün hiç bir şey yiyemedim mide bulantısından afedersin yatak odasından lavobaya, lavabodan geri yatağa yatıyordum zor geçti. Çok nadirdir iyi olduğum günler. Ama geçer inşallah, az az ve sık yemek yemeğe çalış 😌