Asya24 Kızlar merhaba Antepte olup deva hastanesinde sezen bukoya gidip doğum yapan var mı?? Nasıl bir hastane doktor iyi mi bilgi verirmisiniz🌸
kartanesi02 Asya24 bilgim yok postun üstte kalsın ben hayat hastahanesinde Abdulhamit soysala gidiyorum çok memnunum
R_mysa27 Asya24 iyi doktor diye söylediler geçen hafta gidip Muayane ve doğum ücretini öğrendim muayanesi 150 TL doğum 3.200
ege_ayaz_mom Asya24 bende akademi Hastanesi’ne gidiyorum normal doğum 2.500 sezeryan 2.800 dediler 50 günümüz kaldı bakalım inşallah sağlıkla gelsin bebislerimiz🙏🙏