Yseliminannesi Momofelisa valla ben 5 günde toparlamıştım ama uzun süre oturamazsınız yakınsa yada kendi aracınızsa uzanabilirseniz falan raht gidersiniz
Kubra3525 Momofelisa ben gidemezdim 😀15. Güne yatakodamda yatmaya anca başlamıştım yüksek yatagım zor oluyordu
Babybella Momofelisa Arkadasim sezeryan olmuştu. Bı hafta sonra kendini çok iyi hissetmiş iş yapmış. Diyo çok kötü oldum iyi hissedilse bile dikişler tam iyileşiyor sanırım.