Dün kontrole gittim. Normalde 31+2 haftalık hamileyim ultrasonda 30+4 olarak çıktı çok fark olmadığı için bunu kafama takmadım ama karın çevresi gelişimi 2 hafta geriden geliyormuş. Doktorum bununda sakıncalı bi durum olmadığını sadece kontrol altında tutmak için sürekli ölçüm yapılmalı dedi. Var mı bu konu hakkında bilgisi olan